Monday, June 1, 2009

Plan Pemasaran Uptrend
Biarlah saya berterus terang saja, walaupun terpaksa membuat anda sedikit kecil hati. Jika anda mengharapkan penjelasan yang terlalu terperinci tentang mekanisma plan pemasaran Uptrend, maaf saya tidak dapat melakukannya dalam laman web ini. Saya cuba menerangkan konsep asas bisnes ini yang telah terbukti cemerlang dengan melahirkan lebih 50 orang jutawan dalam tempuh tidak sampai 4 tahun. Bukti apa lagi yang anda mahu? Anda perlu sedar, janganlah cuba menguasai semua ilmu sebelum bermula. Anda juga tidak perlu menjadi pengkaji sistem. Cukuplah pihak syarikat membelanjakan jutaan ringgit melantik pakar2 MLM mengkaji sistem ini. Pakar2 telah mengesahkan sistem ini menyediakan peluang mencipta kejayaan dan kekayaan. . Jangan risau jika anda sedikit pening dalam cuba memahami sistem ini. Saya pun alami hal yang sama. Bila saya tanya pada jutawan2 Uptrend yang sempat saya temui, mereka juga mengatakan hal yang sama. Pening dan kelabu asap pada mulanya. Tetapi mereka punya kekuatan jiwa untuk menyahut cabaran dan terus mulakan perniagaan ini. Nasihat mereka, apa yang nak dirisaukan, plan pemasaran Uptrend di kawal oleh sistem komputer yang amat canggih dan efficient telah terbukti lebih 4 tahun berfungsi dengan begitu begitu cemerlang. Oleh itu, ambil tauladan dari mereka yang sudah berjaya, Jangan tunggu hingga anda tahu segala2nya baru bermula. Anda pasti tidak akan ke mana. Sekadar menipu diri sendiri sahaja.Inilah saya bentangkan plan pemasaran hybrid Uptrend

Pakej2 Untuk Dipilih

* Harga termasuk yuran pendaftaran. Sila beri perhatian bahawa bonus anda dalam Pelan A (Bonus Cepat) bergantung kepada bilangan PP yang anda beli. Dengan setiap IBC, anda dapat mencapai pendapatan maksimum sebanyak RM684.00 dalam masa satu hari bagi Pelan A. Ada banyak pakej produk di dalam jadual di atas, pilihlah mengikut kemahuan anda.


Apa lagi yang anda dapat?
Sebaik sahaja anda beli salah satu pakej pilihan, anda akan memperolehi:

1. Produk fizikal mengikut pakej pilihan

2. Pejabat Maya dengan sistem yang lengkap

3. Pusat Perniagaan Internet

4. Telefon Internet 028

5. Laman web peribadi

6. Portal E-Dagang dan E-Mall

7. E-Pembelajaran

8. Portal Mentor

9. E-Kursus Bahasa Inggeris

10. Alat pemasaran LGP ( Persembahan Flash -Sistem yang bercakap bagi pihak anda)

11. Uptrend V2 Email Sender

Dan yang lebih penting dari semua di atas adalah: Peluang Jana Pendapatan Bulanan

RM20,000

Bukankah ini matlamat kita? Anda akan kenal, faham dan jadi biasa dengan sistem2 di atas sebaik sahaja anda daftar jadi ahli Uptrend dan mula bergerak. Anda tak perlu risau. Anda akan dapati sistem ini begitu mudah difahami. Percayalah anda seolah2 tidak percaya bahawa menghasilkan pendapatan RM20,000 tidaklah sukar kalau kita tahu cara yang betul melakukannya.

Lihat pula bagaimana sitem hybrid ini berfungsi. Sekali lagi saya katakan, jangan risau jika anda tidak dapat faham pada peringkat pengenalan ini. Anda akan dapati sistem ini begitu mudah diikuti sebaik sahaja anda bermula. Percayalah. Inilah pengalaman yang berlaku pada saya dan mereka yang terdahulu. Apa yang penting, jalankan bisnes ini mengikut step yang ditunjukkan. Anda pasti kagum dengan pencapaian anda. Anda sendiri seolah2 tidak percaya anda mampu melakukannya. Rasakanlah sendiri keajaiban ini.


LANGKAH 1
Membeli mana-mana Pakej Produk (PP) yang tersenarai di dalam pakej Produk GBE. Anda boleh membeli satu pakej produk atau lebih untuk mencapai status yang anda inginkan. Setiap PP akan melayakkan anda kepada satu Pusat Perniagaan Internet (IBC) atau kedai maya untuk pengiraan bonus. Contohnya:

LANGKAH 2
Setelah memiliki IBC, anda hanya perlu duplikasi sistem ini untuk menjana pendapatan. Duplikasi di sini bermaksud anda menaja sekurang-kurangnya dua orang.

LANGKAH 3
Ajar downline untuk lakukan perkara yang sama. Menjalankan proses duplikasi dengan melakukan langkah 1 hingga 3 kepada ahli-ahli baru.


Mari kita lihat secara lebih detail
Plan Pemasaran Uptrend

Kelayakan: Beli minimum 1 Pakej Produk (PP)
Pengiraan bonus setiap hari.Sistem Pembayaran Keluar 80%.Setiap PP bernilai 220BV.

1) Bonus Secara Terus(Direct Level Bonus - DLB)
Dikira ke atas level terus (direct level). Bagi setiap pembelian Produk Pakej GBE oleh ahli yang anda taja, anda akan mendapat RM38.00.



2) Bonus Perkembangan Kumpulan Berganda (MGDB)
>> Anda mendapat bonus berlipat ganda dari setiap IBC berdasarkan setiapNilai Penjualan Kumpulan [TSV] oleh 220BV:220BV yang anda perkenalkan. Untuk setiap TSV (220:220) yang dicapai, anda mendapat RM57.00.

>> Pendapatan anda boleh mencapai maksima RM684.00 (TSV sehingga 2640:2640) bagi setiap IBC setiap hari.

> Anda boleh meggandakan pendapatan anda (melebihi RM 684.00 sehari) dengan menambahkan IBC dan membina lebih TSV.


Potensi pendapatan adalah seperti jadual berikut:

*IBC : Internet Business Centre
Carta di bawah menerangkan Pelan A secara keseluruhan:

Pengekalan automatik: RM 152.00 (20BV) setiap bulan (untuk Pelan B)
3) Tabung Kereta - 5% BV Jualan Global Harian GBE
(Perkiraan berdasarkan jualan GBE)

lustrasi berdasarkan penajaan 2 kumpulan sahaja. Maksima 10 mata perkongsian setiap IBC (status GBE). Pengiraan berdasarkan Sistem Jualan Harian Global GBE. Pembayaran setelah mencapai RM9,500.00 (Terkumpul).


4) Bonus Perkembangan Kepimpinan
(Leadership Development Bonus)

Lagi Ilustrasi Plan Hybrid
(Anda tak perlu merasa keliru kerana ilustrasi di bawah juga menerangkan plan yang sama cuma dalam bentuk yang mungkin lebih mudah difahami...itu saja)






Tidak perlu mempertikaikan sistem bisnes ini dari sudut teknikalnya. Percayalah anda tidak akan mampu faham kesemuanya. Hatta mereka yang sudah bergelar jutawan pada hari ini juga bermula dengan langkah berani dan yakin semata2. Mereka juga tidak faham secara terperinci mekanisma bisnes ini diperingkat awal penglibatan mereka. Malahan sampai kehari ini selepas bergelar jutawan pun, mereka masih melalui proses pembelajaran. Proses ini berlaku secara berterusan. Uptrend ibarat universiti maklumat yang membuka ruang seluas2nya untuk anda menimba ilmu. Tidak timbul soal tidak tahu selagi anda mahu belajar. Peluang ini anda dapat setelah menjadi rakaniaga Uptrend. Adil bukan? Apa perlunya didedahkan segala maklumat secara sekaligus dan mendadak untuk orang yang sekadar nak ambil tahu semata2. Takut untuk buat keputusan dan takut menyahut cabaran. Takut nak ambil peluang. Nasihat saya jika anda takut ambil peluang, tak payahlah nak ambil tahu. Buang masa aje! Jadi tidak relevan samasekali sikap nak tahu segala2nya baru nak mula. Itu hanyalah alasan untuk menyembunyi realiti disebaliknya. Hanya prospek yang berkenaan tahu sebab sebenarnya. Belum cukup duit mungkin salah satu sebabnya. Kalau tak cukup duit tak mengapa, berusaha cari dan cukupkan. Jangan asyik menyusun alasan.

Jangan tunggu sampai anda jadi pakar baru nak mula. Itu menipu diri namanya. Percayalah, anda bertangguh tidak ubah seperti anda sengaja menolak peluang ini. Itulah yang akan terjadi kepada anda. Anda akan terlepas peluang, percayalah. Walau ditahap mana sekalipun kefahaman anda tentang bisnes ini, anda harus nekad memulakannya sekarang juga. Usah risau kerana proses pembelajaran yang sistematik berlaku sepanjang masa. Join dan buat dulu, nanti anda akan nampak lebih banyak peluang yang menunggu setiap rakaniaga Uptrend.

No comments:

Post a Comment

:: FORM TO JOIN ::

Name:
Email Address:
Contact :
Address :
Package : PACKAGE BRONZE
PACKAGE SILVER
PACKAGE GOLD
PACKAGE PLATINUM
Preffered Payment Method : Maybank
CIMB
Description :

Free email forms