Monday, June 1, 2009

KENALI UPTREND

Your Link To The Top

Uptrend Network Sdn Bhd (Uptrend) adalah sebuah syarikat berdaftar di bawah Akta Jualan Langsung, AJL931489. Merupakan sebuah syarikat rangkaian siber berkonsepkan e-dagang yang mempunyai potensi pasaran yang amat luas. Uptrend mempunyai tenaga pengurusan yang berpengalaman serta mempunyai rangkaian produk yang berkualiti dan halal. Program ini menawarkan dua sumber pendapatan, iaitu pendapatan secara harian melalui Pelan A dan pendapatan secara bulanan melalui Pelan B. Saya adalah usahawan e-dagang Uptrend sedang mencari rakan niaga di kalangan mereka yang sedang mencari peluang.

Klik Di Logo Uptrend di atas untuk lawati Laman Web Uptrend. Sila dapatkan sebanyak mungkin informasi dari laman ini. Anda tentunya boleh menilai sendiri kebenaran apa yang saya perkatakan sebelum ini tentang Uptrend. Peduli apa pada nama Uptrend. Lihat pada peluang membina masa depan yang ditawarkannya. Jangan stereotype secara membuta tuli sehingga kita menolak peluang besar yang datang. Peluang yang datang hanya sekali dalam hidup. Melepaskan peluang ini bererti menolak tuah. menolak peluang untuk untuk merubah kehidupan. Kalau sudah 50 jutawan dilahirkan dalam tempoh kurang dari 4 tahun, apa lagi yang hendak dipertikaikan keberkesanan sistem pemasaran Uptrend. Kalau Uptrend menawarkan peluang untuk anda jadi seorang jutawan, haruskah anda menolaknya? Haruskah anda sekadar melihat orang buat duit hari2 sedangkan anda asyik buat alasan. Kalau takut bertindak jangan harap hidup akan berubah. Kalau takut keluar modal, jangan sembang pasal bisnes. Kalau takut rugi jangan harap nak untung. Sudah2 lah tu...sudah terlalu banyak masa kita persia2kan mencari, mencuba dan gagal. Kini yang terbaik sudah didepan mata. Kaedah melaksana sudah ada. Tak perlu mengeluarkan peluh dan airmata, hanya sedikit kuasa ilmu dan akal. Langkah melaksana pula akan diajar langkah demi langkah. Nah! apa lagi yang anda cari?

Jika jalan mudah yang anda cari untuk senang, maafkan saya, di sini bukan tempatnya. Saya bukanlah orangnya. Anda boleh tinggalkan laman web ini kerana saya tidak boleh membantu anda. Saya tidak menjanjikan bulan dan bintang. Saya tidak menjanjikan yang bulat datang menggolek . Dapat hasil tanpa buat kerja , tidak samasekali. Maaflah jika saya agak terlalu berterus-terang dalam hal ini. Biarlah saya membuat anda sedikit kecil hati dengan menyatakan yang benar daripada membuat anda rasa teraniaya setelah anda menyertai bisnes ini kemudian mendapati anda tidak berjumpa jalan mudah yang dicari. Daripada anda masuk untuk mati begitu sahaja lebih baik baik simpan duit anda buat beli susu dan lampin anak. Ingat, saya hanya menyampaikan peluang beriring fakta dan bukti. Bukti kukuh yang tidak mungkin dapat disangkal oleh orang jujur, lainlah jika orang itu munafik suka menidakkan yang benar dan suka berpura2.

Saya menawarkan peluang. Peluang yang saya nampak dan terus saya rebut selepas sekian lama saya mengkaji dan meneliti. Akhirnya tergerak hati dan terbakar keinginan saya untuk melibatkan diri secara serius dalam bisnes ini. Walaupun saya telah terkebelakang hampir 4 bulan selama tempoh saya mengkaji peluang ini. Itulah satu kesilapan yang telah saya lakukan dan saya telah membayar harga yang mahal untuknya. Kehilangan peluang pendapatan selama 4 bulan...itulah harganya. Tetapi saya tebus kesilapan itu dengan dengan membeli Pakej Platinum (Apa bendanya tu....nanti anda tahu) yang bakal menebus setiap ringgit yang telah saya sia2kan itu. Jadi saya mengingatkan anda, jangan ulangi kesilapan seperti telah saya lakukan. Jangan tunggu terlalu lama untuk buat keputusan. Anda masuk dan jalankan sahaja perniagaan yang jujur dan amat luarbiasa ini. Apa perlu mengkaji. Pakar2 syarikat telah melakukan kerja2 mengkaji dan menguji dengan cemerlang melibatkan perbelanjaan jutaan ringgit. Kita siapa? Layakkah kita nak mempertikaikan pelan perniagaan yang begitu akademik dan rumit. Serahkan saja dan percayalah pada orang yang lebih tahu dan pakar dalam bidang mereka. Marilah kita cari duit dan bina kekayaan dari hasil usaha kita yang jujur dan bersih.


Rangkaian Global Uptrend

Aktiviti bertaraf global meliputi Malaysia, Singapura, Indonesia, Brunei, Thailand, Filipina, India dan Hong Kong.


AWAS! Jangan sampai anda pening dengan maklumat yang begitu banyak dalam laman web Uptrend. Anda tidak perlu faham segala2nya sebelum bermula. Layari laman web Uptrend untuk dapat informasi sahaja. Cukup kalau saya katakan peluang terbaik kini sudah di depan mata. Anda jangan bertangguh lagi. Anda tak perlu risau kalau belum begitu faham. Ilmu boleh ditambah sepanjang masa. Yang penting, bila kita bermula. Sila kembali semula ke laman ini untuk memulakan langkah ke alam perniagaan online anda. . Laman web UptrendOnline.com ini adalah landasan terbaik untuk anda memulakan bisnes Uptrend secara online.


Kelebihan Uptrend berbanding syarikat MLM lain
(Saya katakan sekali lagi : Anda sudah jumpa yang terbaik ! Apa lagi yang anda cari?)


  • Pendapatan anda dibayar secara harian dan bulanan.


  • Pemasarannya menggunakan system hybrid, menggabungkan 2 plan iaitu Plan A (Untuk Pendapatan Segera) dan Plan B (Untuk pendapatan jangka panjang).


  • Keuntungan dan potensi pendapatan yang tidak terhad.


  • Syarikat telah melahirkan 50 orang jutawan dalam masa tidak sampai 4 tahun.
    Perniagaan anda boleh diusahakan 24 jam, semuanya menggunakan internet seperti pendaftaran ahli, pembelian dan jualan produk, pengurusan akaun, pengurusan jaringan anda dan sebagainya.


  • Anda dapat memperbaiki tahap kesihatan anda dan kecantikan diri tanpa was-was dengan menggunakan produk-produk yang berkualiti dan halal.


  • Anda boleh menjalankan perniagaan anda dengan tenang dan penuh keyakinan kerana syarikat UI2U.com merupakan syarikat yang kukuh.


  • Anda akan dilatih dari segi personal development, pengetahuan asas plan pemasaran syarikat, produk dan sebagainya melalui program latihan yang disediakan khusus oleh pihak syarikat untuk ahli-ahlinya.


  • Kesimpulannya dengan kaedah merekrut yang dipermudahkan ke tahap luarbiasa dipelopori oleh UptrendOnline.com peluang untuk anda berjaya dalam perniagaan Internet + Networking ini amat cerah.


  • Mereka yang selama ini hanya buat perniagaan ini secra offline pun boleh jadi jutawan dalam masa yang singkat, inikan anda yang menggunakan kedua-dua kaedah.


Anugerah Terbesar Untuk Uptrend

(Peringkat Asia Pacific)




Produk Uptrend

No comments:

Post a Comment

:: FORM TO JOIN ::

Name:
Email Address:
Contact :
Address :
Package : PACKAGE BRONZE
PACKAGE SILVER
PACKAGE GOLD
PACKAGE PLATINUM
Preffered Payment Method : Maybank
CIMB
Description :

Free email forms